Garanties
We onderscheiden 2 soorten van garanties:
- Bij ontvangst stelt u meteen een defect vast, of een verkeerde levering.
- Na gebruik van het product bent u ontevreden over de werking ervan.
Dit is wettelijk bepaald op een periode van 2 jaar na ontvangst van het product. Bij een vervanging begint de termijn niet opnieuw te lopen.
Indien uw artikel onder garantie valt, ontvangt u een nieuw exemplaar. Indien dit niet mogelijk is contacteren wij u voor een alternatief of kan u het aankoopbedrag teruggestort krijgen.
Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je factuur bewaren we in je account, bij de bestelling.
Indien uw artikel onder garantie valt, start u de garantieprocedure op, en ontvangt u een nieuw exemplaar. Indien dit niet mogelijk is contacteren wij u voor een alternatief of kan u het aankoopbedrag teruggestort krijgen.
Geen garantiesticker meer? Dan neemt u best contact op met onze klantenservice via het contactformulier en kies voor het onderwerp 'Retourneren en garanties'.
Nog vragen? Neem contact op.